16 Mart 2011 Çarşamba

ideal insan memre.

of bu adama memre demek çok zor olacak bütün yazı boyunca. ama işte gizlilik politikası diye bir şey var. can sağlığı...

bizim hikayemiz aslında biraz ilginç memreyle. genelde o beni döver ben ehe diye gülerim falan. fırat ifadesi takınırım suratıma. öyle ilginciz ama severiz birbirimizi (bence sever yani o da beni) bu adamı 2 yıla yakın süredir falan tanıyorum. kendisi en çabuk ısındığım insanlardan biri olmuş olup, kafa yapıma en çok benzeyen insan olarak da hayatımda önemli bir yer almıştır sevgili seyirci. ben normalde 2 kardeşim. kendim büyük kardeş olarak keşke benim de bir ağbim olsaydı demişimdir yıllardır. kendisi öyle de bir boşluğu doldurmaktadır yani

şimdi aslında aşırı duygusala bağlamak istemem ama galiba bağladım ben. belki de memrenin yazıyı okuduktan sonra kafama kafama nasıl vuracağı aklıma gelmiş ondan ağlıyor olabilirim. emin olamıyorum o konuda

ha ben bunları niye yazıyorum? çünkü bugün memre adlı insan bi yaşına daha girdi. aslında pek böyle kutlama yazısı falan yazabildiğimden de değil ama böyle büyük bir ayrıcalığı hak ettiğinden döküyorum bunları ekranınıza. çünkü belki de kendisi görüp görebileceğiniz en ideal insanlardan birisi. eğer benim bu bolca övgülerimden sonra fotoğrafına ve adresine ulaşmak isteyen bayan hayranları olursa bana pm atabilrler. sonuçta arkadaş arkadaşın... diye bir söz var

işin özü, uzun lafın kısası, kıssadan hisse, başka bir deyişle haticeye değil neticeye bakacak olursak dik4gencin hepsinin hayatında önemli bir yere sahip olduğu için kendisine çok teşekkür ediyorum. iyi ki doğdun memre. iyi ki varsın...

bu da doğum günü şarkın =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder